ბიზნეს-პროცესები საოპერაციო მაგიდაზე
სტატიის ავტორი: არჩილ შიშმანაშვილი
1 მაისი, 2009 | წაკითხულია 3 646-ჯერ
ქაოსში მყოფი კომპანია უსიამოვნოა ყველასთვის. კლიენტები დაბალი ხარისხის პროდუქტს და მომსახურებას იღებენ, მენეჯმენტი მუდმივ სტრესშია, თანამშრომლები კი გაურკვევლობისაგან არიან დაღლილები. ამიტომაც, ხშირად მოისმენთ რომელიმე ორგანიზაციის ახალი მენეჯერის საქებრად ნათქვამ წინადადებას, სადაც გამოიყენება ფრაზა “კომპანიის დალაგება”. ამ გამოთქმის უკან ბიზნეს-პროცესების რეორგანიზება იგულისხმება, თანამშრომლები საქმის ქაოსურად კეთებიდან თანმიმდევრულ, ეფექტურ მოქმედებებზე, რომ გადაყავს. არსებობს პროცესების მოწყობის რამდენიმე საერთო პრინციპი, რომელთა დაცვაც, აბსოლუტურად განსხვავებულ ორგანიზაციებშიც კი, მსგავს დადებით გავლენას ახდენს ბიზნესის ეფექტურობაზე.
………………………..
სტატიის სრული ვერსიის ნახვა შესაძლებელია სინერჯი ჯგუფის V წიგნში “მართვის ახალი გეომეტრია” | ბმული
გადაუგზავნეთ მეგობრებს მეილზე
სტატიები მომზადებულია სინერჯი ჯგუფის წევრების მიერ;
კომენტარის დამატება:
კომენტარის დაწერა შეუძლიათ მხოლოდ რეგისტრირებულ წევრებს